نمایندگی فروش عینک آفتابی و طبی کارل زایس در تهران

نمایندگی فروش عینک آفتابی و طبی کارل زایس در تهران|اپتومتری|قیمت, دودی

نمایندگی فروش عینک آفتابی و طبی کارل زایس در تهران

نمایندگی فروش عینک آفتابی و طبی کارل زایس در تهران|اپتومتری|قیمت, دودی

عینک های طبی آفتابی زایس

افرادی که برای اصلاح دیدشان از عینک استفاده می نمایند می توانند با استفاده از عینک های طبی آفتابی زایس، عینکی آفتابی مطابق مد روز اما با نمره عینک دور خود داشته باشند. عدسی های طبی آفتابی در رنگ های ویژه و متنوع زایس عرضه می گردند. حتی افرادی که به دلیل پیر چشمی از عینک تدریجی استفاده می نمایند می توانند یک عینک تدریجی به رنگ دلخواه برای فضای باز و آفتابی داشته باشند.


نکته مهم


عینک‌ها باید حداقل ۹۸ درصد از UVA و UVB را جذب کنند چون عینکی که استاندارد نیست، بسیار مضرتر از نزدنش است، چراکه عینک آفتابی باعث می‌شود مردمک چشم باز شود و حال اگر UV را جذب نکند، تمام اشعه‌های مضر به داخل چشم نفوذ می‌کنند.

اشعه ماوراء بنفش یا همان (UV) دارای سه نوع طول موج UVA ،UVB و UVC است که اشعه «UVC» در لایه ازن جذب شده و به زمین نمی‌رسد و آن قسمتی که برای چشم مضر است UVB است که موجب سوختگی پوست و اثرات مضر روی چشم است.

مثلا وقتی UVB به روی برف تابیده می‌شود، می‌تواند موجب کوری برگشت‌پذیر شود و برای ۱۲ تا ۴۸ ساعت بینایی خود را از دست دهد.دانشمندان بر این اعتقادند که تماس زیاد با اشعه UVB می‌تواند در مدت زیاد بیماری‌های برگشت‌ناپذیر، مانند: آب مروارید، تغییر در مرکز دید و ناخنک چشم را فراهم آورد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره عینک آفتابی زایس ، عینک طبی آفتابی زایسقیمت عینک آفتابی زایس و فروش عینک آفتابی زایس به وبسایت زیر مراجعه کنید

www.maadrac.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.