نمایندگی فروش عینک آفتابی و طبی کارل زایس در تهران

نمایندگی فروش عینک آفتابی و طبی کارل زایس در تهران|اپتومتری|قیمت, دودی

نمایندگی فروش عینک آفتابی و طبی کارل زایس در تهران

نمایندگی فروش عینک آفتابی و طبی کارل زایس در تهران|اپتومتری|قیمت, دودی

نحوه شناخت عینک آفتابی استاندارد

در لنز عینک‌های ارزان قیمت ماده‌ای به نام (Triace tate) است که فقط 40 درصد از UV را جذب می‌کند و برای چشم بسیار مضر هستند، بنابراین بهترین راه شناخت عینک‌های استاندارد، استفاده از دستگاه UV متر است که اغلب در عینک‌فروشی‌های معتبر یافت می‌شود. بدون استفاده از دستگاه «یو وی متر»، تشخیص یک عینک آفتابی مناسب، حتی برای چشم پزشکان نیز سخت و غیرممکن خواهد بود. گفتنی است این دستگاه باید UV عینک استاندارد را از 98 درصد به بالا نشان دهد.

البته باید گفت نمی‌توان هر عینک گران‌قیمتی را استاندارد قلمداد کرد و باید تمامی آن‌ها توسط دستگاه (یووی‌متر)‌ تست شوند.


 بیماری‌های ناشی از تابش اشعه‌های مضر خورشید به چشم


 بیماری‌های ناشی از تابش اشعه‌های مضر خورشید به چشم عبارتند از: ناخنک و التهاب قرنیه؛ ناخنک حالتی است که در آن بافت روی لایه سفید چشم به قرنیه می‌رسد و باعث بروز قرمزی در ناحیه سفید چشم می‌شود و می‌‌تواند در روند بینایی مشکل ایجاد کند.

انعکاس شدید نور خورشید از سطوح منعکس‌کننده مثل برف، آب، آینه‌ها و شن هم برای چشم بسیار خطرناک هستند و می‌توانند آسیب‌های فراوانی را به چشم وارد  کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره عینک طبی زایس ، قیمت  عینک طبی زایس و فروش عینک طبی زایس  به وب سایت زیر مراجعه کنید
www.maadrac.com

مشخصات عینک استاندارد چیست؟

آن دسته عینک های آفتابی ، استاندارد به شمار می روند که حداکثر حفاظت از چشم را انجام دهند. عدسی عینک هایی استاندارد هستند که بتوانند بیش از ۹۵درصد از اشعه «یو وی» یا همان فرابنفش را جذب کنند. میزان تعیین یو وی دار بودن عینک تنها از راه دستگاه یو وی متر امکان پذیر است. اگر دستگاه عدد ۴۰۰ را نشان دهد می توانید به استاندارد بودن عینک تان مطمئن باشید. پس یادتان باشد از فروشنده بخواهید عینک تان را با دستگاه یو وی متر آزمایش کند، حتی اگر قیمت عینک بالا و به اصطلاح مارک دار باشد. بیشتر عینک های آفتابی ارزان قیمت که معمولاً در فروشگاه های غیرمعتبر یا حتی کنار خیابان ها فروخته می شوند، به علت عدم جذب اشعه فرابنفش تأثیر بسیار منفی روی چشم ها می گذراند. یعنی نه تنها مفید نیست بلکه ضرر هم می زند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره عینک دودی ، عینک دودی زایس , قیمت عینک دودی زایس و فروش عینک دودی زایس به وبسایت زیر مراجعه کنید

www.maadrac.com

عینک های طبی آفتابی زایس

افرادی که برای اصلاح دیدشان از عینک استفاده می نمایند می توانند با استفاده از عینک های طبی آفتابی زایس، عینکی آفتابی مطابق مد روز اما با نمره عینک دور خود داشته باشند. عدسی های طبی آفتابی در رنگ های ویژه و متنوع زایس عرضه می گردند. حتی افرادی که به دلیل پیر چشمی از عینک تدریجی استفاده می نمایند می توانند یک عینک تدریجی به رنگ دلخواه برای فضای باز و آفتابی داشته باشند.


نکته مهم


عینک‌ها باید حداقل ۹۸ درصد از UVA و UVB را جذب کنند چون عینکی که استاندارد نیست، بسیار مضرتر از نزدنش است، چراکه عینک آفتابی باعث می‌شود مردمک چشم باز شود و حال اگر UV را جذب نکند، تمام اشعه‌های مضر به داخل چشم نفوذ می‌کنند.

اشعه ماوراء بنفش یا همان (UV) دارای سه نوع طول موج UVA ،UVB و UVC است که اشعه «UVC» در لایه ازن جذب شده و به زمین نمی‌رسد و آن قسمتی که برای چشم مضر است UVB است که موجب سوختگی پوست و اثرات مضر روی چشم است.

مثلا وقتی UVB به روی برف تابیده می‌شود، می‌تواند موجب کوری برگشت‌پذیر شود و برای ۱۲ تا ۴۸ ساعت بینایی خود را از دست دهد.دانشمندان بر این اعتقادند که تماس زیاد با اشعه UVB می‌تواند در مدت زیاد بیماری‌های برگشت‌ناپذیر، مانند: آب مروارید، تغییر در مرکز دید و ناخنک چشم را فراهم آورد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره عینک آفتابی زایس ، عینک طبی آفتابی زایسقیمت عینک آفتابی زایس و فروش عینک آفتابی زایس به وبسایت زیر مراجعه کنید

www.maadrac.com