نمایندگی فروش عینک آفتابی و طبی کارل زایس در تهران

نمایندگی فروش عینک آفتابی و طبی کارل زایس در تهران|اپتومتری|قیمت, دودی

نمایندگی فروش عینک آفتابی و طبی کارل زایس در تهران

نمایندگی فروش عینک آفتابی و طبی کارل زایس در تهران|اپتومتری|قیمت, دودی

عینک های تک دید زایس مناسب برای چه افرادی می باشد ؟

عینک تک دید کمانی

 

عینک های با انحنای زیاد (کمانی ) دارای خطاهای اپتیکی زیادی هستند که در بعضی مواقع باعث سردرد  و مشکلات دیگر می گردند . زایس با توجه به محل قرارگیری دقیق مردمک ها در داخل عینک و مشخصات فنی فریم انتخابی ، تمامی خطاهای اپتیکی را حذف نموده و دیدی دقیق و همراه با آرامش را به فرد ارائه می نماید . لازم به توضیح است که عینک کمانی زایس حتی برای کسانی که ضعف چشم ندارند نیز بسیار مناسب می باشد .

انواع عینک های تک دید زایس

عینک ساده : عینک ساده برای افرادی که ضعف چشمشان بسیار کم و بدون پیچیدگی اپتیکی خاصی است توصیه می گردد.

 

عینک بهینه سازی : برای افرادی که ضعف چشم متوسط دارند ، عینک بهینه سازی شده زایس توصیه می گردد . باید بدانید که قدرت عدسی در تمام سطح آن به صورت نقطه به نقطه بهینه سازی شده و به همین دلیل دیدی واقعی تر به مصرف کننده منتقل می کند .

 

رانندگی ایمن :

 

مردمک چشم نسبت به میزان شدت نور واکنش نشان می دهد . یعنی در نور شدید بسته گردیده و همراه با کاهش شدت نور بازتر می گردد . این واکنش اگر چه برای سلامت چشم مهم است اما باعث می شود که در نور کم عمق میدان دید کاهش یابد . رانندگی در شب با کاهش شدید در عمق میدان دید همراه است. فاصله ایی که در نور روز به وضوح دیده می شود ، شب هنگام و یا هوای ابری وضوح لازم را ندارد 

زایس در جدیدترین دست آورد خود این مشکل را حل نموده و با عرضه عینک های رانندگی ایمن به رانندگان کمک می کند که در هوای ابری و بارانی ، شب و یا ورود به تونل ، عمق دید بسیار بیشتری داشته باشند . اکنون ، این فن آوری در عینک های تک دید و تدریجی زایس در دسترس می باشد.

 

عینک شخصی زایس : عینک  شخصی عینکی است که براساس اطلاعات اختصاصی هر چشم به صورت مستقل ساخته می شود. ما در مرکز عینک زایس اطلاعات مورد نیاز را که شامل موارد متعددی مانند: محل قرارگیری مرکز مردمک در داخل فریم، فاصله راس قرنیه تا عدسی، زاویه شیب و قوس فریم بر روی صورت و چندین مورد دیگر را توسط تجهیزات زایس استخراج نموده و برای ساخت عدسی به مرکز تولید عدسی زایس واقع در شهر آلن آلمان ارسال می نماییم.

در هنگام ساخت سطح عدسی به هزاران نقطه مجزا تفکیک شده و وضعیت هر نقطه بسته به فاصله  آن  تا نقطه مرجع مردمکی و اطلاعات اختصاصی هر چشم بهینه سازی می گردد. در نتیجه عینکی به دست می آید که دیدی به مراتب واضح تر نسبت به عینک های مرسوم را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.